onsdag 1 maj 2013

1 maj

Ny månad och dags att vända sida i den fina Hilda-kalendern vi har i köket. Hilda och hennes farmor hjälptes åt att byta till rätt månad i dag :).

Vi hade en väldans lugn sista april. Jag lämnade Hilda hos mina föräldrar en timme på eftermiddagen och sprang några ärenden på stan. Sedan mötte jag upp maken efter han slutat jobba. Vi handlade och köpte med oss japanskt till middag. På kvällen förberedde vi dagens bjudmiddag då vi skulle grilla högrev. Hade våra grannar på middag och grillade köttet och annat gott. Avslutade med glass och chokladsås.

Hilda och grannarnas son lekte bra hela eftermiddagen/kvällen och Hilda somnade gott när de hade gått hem vid åtta.

I morgon har jag bokat in body pump och hoppas att jag hinner gå. Har fått en tid på BVC för att visa upp knölen där ifall vårdcentralen inte kan erbjuda en tid denna vecka.

Sov gott!







Inga kommentarer: