fredag 14 november 2014

Det närmar sig

Sex dagar kvar till BF! Så när som helst kan det vara dags.
I förrgår kväll kräktes Hilda och igår blev jag dålig. Har inte kräkts, men spenderade stor del av dagen på toa. Vet att magen kan göra uppror när det närmar sig bf, men eftersom jag mår så illa tror jag mer på magsjuka. Vi får se hur det går. Mår fortfarande inte bra och vaknade nyss av att det kändes som magen skulle vända sig ut och in. Att bebisen härjar på för fullt gör ju inte saken bättre heller :).

Eftersom jag är sjukskriven är maken hemma och vabbar. Vi hade en riktig kojdag igår och sov middag tillsammans hela familjen i en och en halv timme. Jättemysigt!


Hilda är otroligt mammig just nu. Hon känner säkert på sig att det är nåt på gång. Det är jobbigt att inte orka vara med henne hela tiden, men jag får kompensera när bebisen är ute.

Nu ska jag försöka sova lite till.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: