onsdag 1 december 2010

Fantastiskt!!!

Ja, vad ska man säga...
Helt jävla fantastiskt är det i alla fall!
Var på mitt motivationssamtal med coachen idag och det gick över förväntan!

Vikten: Från 84,7 förra tisdagen till 83,2 idag!
BMI: Äntligen under 30 - 29,8. Är med andra ord inte fet längre, utan överviktig!
Midjemått: från 86 centimeter till 84.
Blodtryck: 127/78 - helt perfekt!

Kommentar: Antagligen är några hekto av nedgången på grund av magåkomman, men jag har i princip kunnat äta som vanligt hela tiden.

Fick även en förfrågan på Itrim som jag inte kunde tacka nej till. Återkommer om det när jag vet mer. Men riktigt kul är det! :)

Jag är supernöjd med mig själv!
Har tappat hela 33,7 kilo på 10 månader. Det är ju helt jävla fantastiskt! Hurra för mig!

Ha en fin kväll!

10 kommentarer:

Luiza sa...

Grattis till den stora framgången, vännen!!!!
Jag blir såååå himla glad för din skull =)))!
Vilken morot!!!!
Fortsätt så.

Kram på dig.
Luiza

Lina sa...

Stort grattis, grymt bra jobbat :D

Chrissan sa...

Verkligen hurra för dig! :)

Sandra sa...

Fantastiskt!!

Grattis till dig Sussie!

Sussie sa...

Tack så jättejättemycket för grattisarna! :)

Kram!

Anonym sa...

Stort Grattis Sussie!!
//Sofie (som är himla avis på att du ska titta på skidskytte på lördag, jag är ett stort fan av den sporten jag med, räkna med att jag sitter bänkad framför TVn)

Sussie sa...

Tack, Sofie!

Ja, det är ju himla spännande med skidskytte! Damernas sprint ska vi se. Det gå ju väldigt snabbt det loppet, så slipper man frysa ihjäl. :)
Ha det så bra!

Sussie sa...

Herrarnas sprint var det visst. Tur att jag har koll. :)

Monika sa...

Du är helt j-a fantastisk! Kramar i massor!

Sussie sa...

Tack, snälla du! Kram!