lördag 16 juli 2011

Semesteruppdatering

Hej mina fina vänner!
Jag har fortfarande semester, men tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats.
Vi har haft en fantastisk bröllopsresa på alla sätt och vis! När vi kom hem insåg vi att grannen fortfarande renoverar så vi flydde till sommarstugan några dagar. Kom hem i dag på eftermiddagen. Har ätit middag hos mina föräldrar och sen tänkte vi möta upp med lite kompisar men fastnade hemma. :)
Har gått upp några kilo under semestern, men ska ta tag i det när jag börjar jobba från och med måndag. När jag har nått min målvikt blir det bebisbakande för hela slanten!

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag har nyligen skrivit in mig på Itrim. Är inne på min 4:e vecka. Jag letade inspiration och hittade din blogg, jag läste den från början till slut och det tog mig 2 dagar. Tack för att du skrivit, det är verklligen inspirerande och ger en känsla av att aven jag kan lyckas. Jag har dock lite svårare med träning när jag är opererad i ryggen och har lite handikapp. Men jag tar en dag i taget och hoppas att jag i november nått min målvikt! Jag siktar in mig på 5kg i taget. Jag har klarat -8kg och nu är jag på väg mot mina -10kg. En tatuering var min första belöning för -5kg och den är gjord. Nästa tatuering är större och ska göras när jag nått min målvikt :) Saknar dock 2 belöningar ännu! Hur gick det med den tatueringen du skulle gora? Jag hoppas verkligen att du fortsätter att skriva, vill gärna följa ditt vidare livsäventyr! Mvh Mammarina

Sussie sa...

Hej och välkommen hit!
Vad roligt att jag kan inspirera dig på din resa!
Det låter ju som om det går riktigt bra för dig. :) Skriv gärna och berätta hur det går även i fortsättningen. Har du någon blogg?
Jag kommer att fortsätta blogga, men har haft lite annat för mig nu ett tag och inte riktigt orkat sätta mig och skriva. Men snart så!
Jag har varit lite dålig på att belöna mig själv under resans gång.
Det blev ingen tatuering för mig eftersom det var så nära inpå att jag skulle åka utomlands. Det är så bökigt när man måste tänka på att täcka över den och så. Men jag tror att det kommer att bli av under hösten.

Hoppas du skriver igen. Och heja dig!
Kram//Sussie