lördag 7 juni 2014

16+4

Tiden går verkligen snabbt den här graviditeten! Är redan i sjuttonde veckan och femte månaden! tror mycket är tack vare att det mesta fokus går till Hilda och jobb just nu, så jag hinner inte tänka så mycket.

Har i alla fall fått en liten kula och har berättat för fler och fler om att det är en bebis på bakning. Men det är inte så många på jobbet som vet än, min närmsta chef och personalchefen vet i alla fall. Vet inte riktigt hur man gör för att lägga fram en sån nyhet. Sist löste det ju sig själv eftersom jag var på jobbmiddag och drack vatten :).

Vi var på Mallorca en veckan och kom hem förra lördagen. Hade det jättemysigt även om inte vädret var det bästa hela tiden. Men vi badade och solade och åt god mat och myste. Hilda älskar att bada och låg i poolen tills hennes läppar var blå och hon hackade tänder, men hon ville ändå inte kliva upp :).

Jobbar i helgen och är sedan ledig tre dagar. Sedan har jag sex arbetsdagar kvar innan 8(!) veckors ledighet! Hurra vad skönt det ska bli! Först och främst ska jag fokusera på att ta körkort och sedan blir det bilsemester genom Sverige ner till bror med familj i Västergötland. Känns lagom.

Ha en fin lördag!


Inga kommentarer: