söndag 8 juni 2014

Skrivsug

Jo, jag längtar lite tillbaka till bloggen. Det är ju skönt att skriva av sig och kul att läsa i efterhand. Det har varit väldigt bra att kunna läsa om graviditeten med Hilda hur det var och hur jag mådde.

Jag har ju liksom inbillat mig att jag inte alls mådde dåligt när jag var gravid förra gången, att jag mådde jättebra, om än rätt trött. Men i bloggen kunde jag se att det var ju precis som nu - jätteillamående (hade till och med skrivit att jag ville dö vid något tillfälle :)) och supertrött.

Snart slutar jag för dagen/helgen och kan se fram emot tre lediga dagar. I morgon kväll är det Vårruset. Blir snarare Vårlunken för mig med förkylning och foglossning, men runt ska jag!

By the way så har vi nog hittat vårt drömhus. Ska kolla på det i veckan. Har insett att det kommer att bli för trångt där vi bor nu och det är inte särskilt praktiskt eller barnvänligt där. Så nu letar vi lite smått och ramlade över det perfekta huset i går! Ligger i ett jättebra område, planlösningen är perfekt, stor trädgård, många barnfamiljer runt om, hyfsat nära till stan, nära till affär och bussar, nära skola (vi kommer inte byta förskola) och nära till flera av våra vänner. Tror det kommer att bli dyrt, för det är nog fler än vi som vill ha det :).

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: