söndag 12 juni 2011

10 timmar och 40 minuter

Så länge är det nu kvar tills jag går på fem veckors semester! Det känns helt overkligt att det verkligen är så nära nu!
Speciellt som jag i princip har bestämt mig för att sluta på mitt jobb. Det har varit alldeles för mycket strul. Och när jag fick reda på vad min lön skulle höjas till insåg jag att min arbetsgivare inte är speciellt mån om att ha mig kvar. Det känns förjävla trist. Men samtidigt så har jag funderat i de här banorna länge, så det blir nästan som en spark i baken att verkligen ta tag i det.
Så - i veckan ska jag börja kolla runt lite och fortsätta när vi kommit hem från semestern.

I går efter jobbet mötte jag upp med tre kollegor och tog en öl. Gick hem när de skulle går vidare till en klubb.

Vid åtta i morse fick jag sms från sambon där han sa att han hade råkat somna på festen de hade och att han var på väg hem. En snäll granne till killen de var hos skjutsade in honom till stan. Så vid nio var min prins hos mig igen! Som jag har längtat! Men jag är så glad för hans skull att han har så fina vänner som ordnade så bra svensexor för honom. :)

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: