onsdag 8 juni 2011

Tidig träningsmorgon

Vaknade av mig själv kvart över fem i morse. Vet inte om det beror på att det var tropisk värme i sovrummet eller om jag var så sugen på att träna. Antagligen värmen. Men jag tog mig i alla fall upp och gick och körde ett svettigt BP-pass.
Kändes jättebra i dag, förutom att jag fick lite ont i ryggen vissa övningar.
På lunchen har jag ett möte och efter lunch ett annat.
Efter jobbet ska jag färga håret hos frisören så att det är fint till bröllopet. Hon som ska göra uppsättningen sa att jag ska låta bli att klippa och hellre göra det efter bröllopet.
Jag har väldigt tjockt hår och nu är det ett bra tag sedan jag klippte mig, så håret är både riktigt långt och tjockt. Blir nog bra till en fin brudfrisyr. :)

Ha nu en skön dag!

1 kommentar:

PhD sa...

Hoppas det går bra i parloppet! Vi hade en jättefin kväll, lite varmt att springa i men toppen för picknicken efteråt. Kram tebax! :-)