onsdag 15 juni 2011

Ett och ett halvt år

Klev upp vid 6 i dag för att få avnjuta ett Body Pump-pass på gymmet. De har nyss börjat med en ny version av programmet och det var första gången jag körde det. Var riktigt kul och bra övningar!
Stack hem och duschade och sedan till Itrim där jag hade uppföljningssamtal. Min vanliga coach var inte där så jag fick prata med en annan. Men det var inga problem, hon är jättetrevlig och det är ju kul med lite nytt också. :)
Vägde mig och hamnade på 80,7. Och då hade jag druckit en massa vatten på träningen och så kaffe efteråt. Midjan mätte i dag 76 centimeter! 38 härliga centimetrar har försvunnit däifrån. Blodtrycket var på 112/80. Så allt var verkligen jättebra!
Körde igenom de vanliga frågorna och pratade lite om bröllop och annat. Hon var impad av mina framsteg. Jag sa att jag vill gå ner några kilo till. Men att jag tar tag i det efter semestern. Vill ligga på 77, så har man ändå lite "buffert" upp till 80. För under 80 vill jag vara.
När jag gick därifrån var det som på moln. Så härligt! Gick till ett kafé där de har frukosterbjudande. Ägg, macka, yoghurt, färskpressad juice och kaffe för 65 kronor. Var faktiskt helt okej att sitta ensam och fika.
Har varit en sväng på stan och handlat vattenfast mascara till lördagen. Det kommer att behövas. Sen hittade jag en söt kjol på h&m för 30 kronor!
Nu är jag hemma och laddar för att städa. I kväll kommer de första gästerna till stan och de ska hälsa på. Och i morgon kväll kommer min ena bror med flickvän och ska sova här hela helgen. Den andra brodern med familj bor hos våra föräldrar.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

S sa...

Vad duktig du är som går upp så tidigt för att träna! Stort grattis till dina härliga framgångar och lycka till på din stora dag... SNART!