torsdag 27 september 2012

Dagarna går

Här rullar dagarna på så snabbt så jag knappt hinner med. Hilda mår bra och har blivit en mycket gladare och nöjdare tjej sen vi började med ersättning på kvällarna. Från början förstod hon sig inte på nappflaskan, men efter några kvällar var det inga problem och nu äter hon med stor aptit.
Det är skönt att få liet tid till annat än amning på kvällarna. I går färgade jag håret och packade upp lite kläder.

I dag har vi slappat här hemma. Det var så regnigt så det kändes inte kul att gå ut. Gick i alla fall och mötte maken på jobbet och gick och handlade till middagen tillsammans.

I morgon ska jag på BVC och prata. Känner mig mycket gladare, men har ändå en del ångest som jag tror att det är bra att jag får prata om.
Efter besöket ska vi äta lunch med några kompisar.

På lördag åker vi till Sundsvall på dop. Ska bli mysigt att åka iväg en sväng. Har inte varit från stan sedan i april, så det är på tiden :). Ska passa på att gå på Ikea också när vi ändå är där. Hitta lite grejer till barnrummet och kanske nåt till oss vuxna också.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: