måndag 15 oktober 2012

Bättre rutiner

Det gick sådär med den tidiga läggningen. Hilda vaknade flera gånger på nätterna och var jätteledsen. Så nu lägger vi henne när hon är trött istället. I dag blev det vid kvart i nio. I helgen lite senare. Men då sover hon hela natten sen och det känns ju mycket bättre. Tror att vi får vänta lite med tidigare läggning ett tag till tills hon är lite äldre. Det kommer ju att ge sig i alla fall.

Har haft en bra helg och fått mycket gjort. Var på vinmässa i lördags en timme medan Hildas farmor var barnvakt och tog henne på en promenad. Hade funkat bra.
I går fixade vi en massa här hemma och blev sedan bjudna på middag hos våra vänner I och O och deras ettåriga son. Gott och mysigt att avsluta helgen hos dem!

Mår lite bättre nu också. Var hos BVC-sköterskan och pratade igen förra veckan. Vi ska träffa henne hela familjen nästa gång, men vet inte när det blir. På fredag ska vi i varje fall dit på Hildas 4-månaderskontroll.

Åh, vad jag är kär i min lilla tjej! Hon är så mysig och härlig att ha i mitt liv!

Här testar Hilda sin matstol. Hon får sitta i den en liten stund varje dag. Med en kudde bakom ryggen och en filt så tippar hon inte :).

Det känns som om jag har tusen grejer jag borde berätta om, men jag kommer inte ihåg när jag väl sätter mig vid datorn... 

Sov gott!

Inga kommentarer: