måndag 29 oktober 2012

Härliga helg!

I fredags blev jag utbjuden på dejt av maken för att fira min födelsedag. Mamma och pappa var barnvakter åt fröken och vi var på en jättebra restaurang och åt. Var himla mysigt, men lite konstigt att vara utan Hilda :).

I lördags kom en massa kompisar hit på fika. Var några timmar av fullt ös med flera småbarn i huset. Så kul!

I går hade vi en riktig mysdag. Var på långpromenad och in på en stor loppis. Gick sen till stan för att köpa present till svärmor som fyllde år i går. Vi åt middag hos dem på kvällen.

I dag var min mamma här och hjälpte mig att plantera vårlökar i trädgården. Det var verkligen sista chansen för när vi hade kommit in och satt och drack kaffe så började det snöa.
Jag och Hilda har bara varit hemma idag. Det kändes välbehövligt. Vi är trötta båda två och har sovit lite middag tillsammans.

I morgon blir jag ett år äldre! :)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: