torsdag 13 december 2012

Lucia

Vaknade vid sex i morse och tänkte gå ner och titta på luciatåget på tv. Men somnade om istället.
Var på stan en sväng och förbi jobbet för att skriva på ett papper. Passade på att hälsa på mina kollegor också som lägligt nog satt och fikade när vi kom dit. Alla blir så kära i Hilda och är så gulliga mot henne :).
Det kommer att ske stora omorganisationer framöver på jobbet och jag är glad att inte behöva vara uppe i det. Det märks att många tycker att det är jobbigt.

Ikväll ska jag på bokcirkel och ska testa hur det går att lämna Hilda hemma med pappa.
Och i morgon ska vi ut och äta. Då får Hilda var hos farmor och farfar. De har inte varit barnvakt till henne tidigare och jag tänkte att det är bäst att de får vara det nu innan hon börjar få separationsångest. 

Ha en fin kväll!

Hilda var tomtenissa i morse:

1 kommentar:

Luiza sa...

Åh, kommer säkert gå galant att lämna med pappa =)!
Önskar jag vore mogen för att lämna M till barnvakt, men jag fixar inte det...sjukt men sant. Jag fixar det inte.

Hoppas ni får en fin middag imorgon.
Kramar