lördag 10 augusti 2013

Kräftskiva och dåliga chefer

I kväll har vi varit på kräftskiva hos vänerna I och O och deras son E. Dom väntar sitt andra barn som kommer i oktober om allt går som det ska. Vi har haft en jättemsyig kväll med en massa barn och vänner. Väbehövligt, speciellt för Hilda som knappt träffat andra barn på flera veckor. Blir ju lite dumt när man är på resande fot.

Mina inkompetenta chefer kan inte ge besked om huruvida det går att ändra mina arbetstider eller inte. Har mejlat, inte fått svar, mejlat igen, fått luddiga svar. I dag ringde jag och fick en väldigt stressad chef på luren. Han "skulle försöka kolla upp det nästa vecka". Jag börjar jobba veckan därpå. Jag sa till honom att jag vill jobba kvar (lite osant) men att det inte funkar med de arbetstider jag har nu. Jag kommer att säga upp mig snart, men vill åtminstone ha nåt annat på gång innan...

Sov gott!

Inga kommentarer: