tisdag 26 november 2013

Uppdatering

Hej!

Nu är jag här igen. Det börjar närma sig jul och jag ser verkligen fram emot att fira den med min lilla familj. Och det ska bli så kul att se hur Hilda reagerar på allt nu när hon är lite större och mer medveten. Helgen innan jul ska vi fira med makens föräldrar. På julafton firar vi med mina föräldrar och bröder med familjer. ena bror och hans tjej ska bo här hos oss, så vi har som stor uppgift att fixa i ordning Hildas rum nu där de ska sova. Jag har tagit ledigt både jul- och nyårsveckan. Blir ledig hela 17 dagar!

Vår lilla tjej har nu gått i ungefär en månad och det är full fart minst sagt. Från att hon kom på att hon kunde gå (första stegen i mitten av oktober och första längre sträckan 21 oktober) till nu när hon nästan springer har gått så fort. Och det är så skönt att hon äntligen går, det har vi verkligen väntat på. Det är så mysigt att kunna gå och hålla handen :). I helgen fick hon gå utomhus på stan för första gången, vilket var väldigt spännande.

I helgen ska jag göra något jag inte har gjort på väldigt länge. Jag ska åka alldeles ensam till min bästis i Malmö. Vi ska på konsert i Köpenhamn på fredag och sen bara mysa resten av helgen. Hoppas på att kunna shoppa lite julklappar och ta igen en massa prat med bästisen. Flyger på fredag morgon och kommer hem söndag kväll. Ska bli fantastiskt! Men jag kommer så klart att sakna min lilla och stora skrutt här hemma :).

Nu är det dags att sova. Blir en lång dag i morgon.

God natt!

Inga kommentarer: