måndag 9 juli 2012

Dålig uppdatering

Det blir lite si och så med bloggandet. Hinner helt enkelt inte med. Och jag hatar bloggers mobilapp och undviker helst att blogga från mobilen.
Men lite då och då hoppas jag kunna skriva lite. :)
Hilda växer och mår bra. Vi har slutat med ersättningen helt nu och det funkar jättebra. Det enda bekymret är att hon sover för länge på nätterna. Eller jag vet inte om det är för länge egentligen, men hon vill gärna sova fem-sex timmar i sträck och det tycker jag är för mycket. Ställer klockan, men hon sover alltid då och jag vill inte väcka henne. Men hon verkar gå upp i vikt och är pigg och med på dagarna, så jag ska väl inte oroa mig.


Sötnosen:

Kramar

3 kommentarer:

LinnaLi sa...

Så länge hon går upp i vikt så är det nog inte någon fara att hon sover. Passa på att vila själv, det kan vända ;P

Här är det regnigt och vi ska åka in till staden en sväng. Imorgon åker vi till stugan och tar lite semester!

Ha det så mysigt!

Kram

Linda

Luiza sa...

Håller med ovanstående. Låt henne sova, eller hör med BVC om du är orolig. Det är ju bara ett samtal bort =). Jag tror att så länge hon går upp i vikt och mår bra, ska du inte oroa dig.

Hur visste du att jag skulle till BVC?Haha...
Kram

Luiza sa...

Eeeh, det var inget...hahaha...såg att jag visst skrivit om det ;).
Såp kan det gå när man är trött och förvirrad.