söndag 11 november 2012

Fars dag

I dag har vi firat makens första fars dag. Började med present (en pyjamas) och frukost. Efter att både vi och Hilda hade ätit så klädde vi på oss och gick ut i regnet och ner på stan.
Strosade lite och gick sedan till ett kafé där vi åt lunch och varsin tårtbit. Gick och köpte en farsdagspresent till min pappa och lämnade den till mamma eftersom pappa var borta.

Senare åt vi middag hos svärisarna. Gott och mysigt som vanligt. Avslutade dagen med soffhäng och lite EMA.

Hilda utvecklas av bara farten. Massa olika ljud gör hon nu, skrattar ofta och är glad för det mesta. Jag älskar henne så mycket! Kan inte förstå att jag har klarat att leva nästan 33 år utan henne. Hon är underbar!

I går träffade vi två vänner och deras lilla tvåmånaders kille. De bor i Stockhom men var här och hälsade på mannens föräldrar som bor här. Vi åt lunch med dem och båda bebisarna skötte sig ypperligt. Hilda fick till och med ett leende av lillkillen :). Så söt!

I veckan har jag ganska mycket schema. I morgon kommer min kompis E hit och hälsar på med sin lille S. De bor i Falun men är här och hälsar på hennes föräldrar. Jag och E gick gymnasiet tillsammans och har hittat varann på senare år.

På tisdag kommer ett gäng mammor med bebisar hit. På onsdag kommer min kompis K hit på lunch och på torsdag ska jag träffa föräldragruppsmammorna.
På fredag är maken troligen ledig. Kanske åker vi till stugan och myser några dagar då.

Kramar från oss!





1 kommentar:

Luiza sa...

Hej finaste vännen.
Vad kul att se ditt ansikte igen. Och Hildas. Hon är ju också så otroligt bedårande!!!
Lilla gladfis!

Kul att det går framåt med utvecklingen =).
Ni verkar haft en super mysig fars dag.
Skulle vara så otroligt kul att ses igen.
Säg till nästa gång ni är här =).

Massa kramar