måndag 5 november 2012

Ny vecka

Nu är vi äntligen lite piggare. Eller Hilda blev väl frisk i lördags. Jag är fortfarande lite tussig, men mycket bättre.

I lördags när vi var och åt lunch på ett ställe så bajsade Hilda och jag gick och bytte. Fick panik när jag såg att det var blod blandat med bajset. Ringde till 1177 och pratade med en sköterska som sa att det inte borde vara någon fara och att vi skulle avvakta och se om det kom mer. Och Hilda var pigg och glad i övrigt. Så vi väntade och det kom inget mer blod. Så jag vet inte vad det kan ha varit. Men otäckt var det i alla fall!

I dag är vi hemma. Har varit ute på promenad så Hilda har sovit i vagnen. Nu är det dags för eftermdidagssömnen snart, låter det som :).

Ska ta och städa och baka lite bröd. I morgon är bokcirkeln här hemma så jag ska bjuda på lite fika när de kommer hit.
Och på torsdag kommer mammorna i föräldragruppen hit på lunch. Tror att det får bli en paj då.

Ha en skön dag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Hej finaste.
Alltså, jag inser att jag missar mer och mer inne hos andra...finner liksom aldrig ro att sitta vid datorn längre stunder...
Så först vill jag säga:
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! I efterskott.
Hoppas dagen blev fin, trots lite sömn.

Lilla skruttan, hon är så otroligt fin. Tur att det inte var något med avföringen...huva...jag hade svimmat , tror jag. Jag hade åtminstone blivit knäsvag och fått spaghetti ben...
Skönt att hon kryade på sig fort också.
Mysigt att ni kunde gå på restaurang och mysa lite =).
Kan du inte visa armbandet?
Vad söt han är som kommer med en sån present.

Hoppas ni får en fin kväll.
Kram på dig, underbara Sussie.