torsdag 4 augusti 2011

Duktig Sussie

Trots att jag egentligen inte hade tid så tog jag mig ut på entimmesrundan i dag också. Med mamma som sällskap. Det var riktigt varmt ute men regnmolnen hängde tungt över oss. Vi klarade oss dock från att bli blöta och efteråt sprack det upp igen.
Har fixat en del inför morgondagens bröllop. Köpt present och tittat på skor.
Ska upp och gå rundan med mamma vid 9 i morgon för att sedan fixa det sista på stan. Måste köpa ett par passande skor bland annat. Hittade en jättefin Jade Jagger-klänning på Indiska som jag ska ha och har inga skor som funkar.
Här är en bild på den (från google):

Kommer att bli snyggt. Det ska regna i morgon, så jag funderar på att köpa ett par grå strumpbyxor att ha till och så höga klackar till det.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: