fredag 26 augusti 2011

Shopparfredag

Idag vaknade jag inte förrän efter tio. Var skönt att sova så länge, men det innebar också att jag och mamma inte kom ut på någon promenad.
Istället mötte jag upp maken och åt lunch med honom och sedan gav jag mig ut på en shoppingtur.
Köpte en mörkblå kappa, strumpor och en stickad tröja på h&m. En klänning för 60 kronor på Indiska. Tyvärr var den lite tight i ärmarna, men det kan jag lätt ordna med en sax, knappar och en symaskin. Jag har ganska stora överarmar. Så klart mindre än före viktnedgången, men nu är de muskliga och vissa plagg funkar inte. Men så är det. Man får ta det onda med det goda.
Har ätit middag på jobbet nyss. Keldas tomatsoppa, en avokado och en bit bröd. Och så kaffe efteråt.
I helgen ser jag fram emot mys med maken (håller på att skriva sambon hela tiden) långa promenader och träning. Vi ska även ge oss på att laga någon rätt ur den indiska kokboken han fick av mig i födelsedagspresent.

Ha en skön fredagskväll!

Inga kommentarer: