måndag 22 augusti 2011

Förra veckan

Såhär tränade jag förra veckan:
3 bodypumppass
2 morgonpromenader
3 timmars svampletande och långpromenad i skogen i lördags.

Hyfsat ändå. Men kunde så klart ha varit bättre.

I dag ska jag till tandläkaren och tar med mig träningskläderna dit. Gymmet och tandläkaren ligger vägg i vägg, så då passar jag på. Tänkte köra kondition i dag. Lite löpband, lite crosstrainer. Kanske lite mage och ben också.

Denna vecka blir det 3 pumppass och så ska jag försöka gå morgonpromenader.
Jobbar kväll den här veckan.

I helgen var vi i stugan. Skulle plocka svamp, men hittade inga. Fick i alla fall ihop till en hallonefterrätt. Gott!

Ha en fin dag!

1 kommentar:

*emma* sa...

Bra där!!
Jag ska ut och gå nu. gå till Sportlife och fixa träningskort så jag kan börja gå på pass igen. Måste röra på mig.
Ocj som du sa.. fylla ut "kostymen" ;)

lägger till dig bland mina länkar!