onsdag 3 augusti 2011

Semesterlunken sitter i

Jag är, trots att jag är inne på min tredje arbetsvecka efter semestern, fortfarande inne i slow motion-läge. Men - denna vecka har jag som mål att röra på mig varje dag.
I går blev det en timmes rask promenad och i dag en rask promenad tillsammans med mamma. Vi stannade och badade på vägen också. Riktigt härligt att svalka av sig när man är svettig!
Jobbar kväll denna vecka, och det känns faktiskt helt okej.
Förra veckan var jag så sjukt trött, men kämpade mig ändå igenom en hel vecka av alldeles för sena kväll och en hel del alkohol då det var festival i stan.
På fredag ska jag börja med veckovägning igen. Nu börjar äntligen kläderna kännas någorlunda bekväma igen efter att ha krympt(!) när jag var utomlands. Men jag har fortfarande en del att gå ner. Tror att det är mycket vätska. Men det borde ju släppa så småningom.

På fredag vankas det bröllop. Det ska bli så kul! Och på lördag är vi bjudna på middag hos goda vänner.

Har förstått på de bloggar jag följer att det är många som kör någon form av nystart nu. Så jag skickar med ett heja heja heja!

Kramar till er alla!

Inga kommentarer: