måndag 4 juni 2012

Dan före dan

Jag hade rätt ordentliga sammandragningar i går innan jag gick och la mig. Men med två alvedon i kroppen lyckades jag somna och sov ända till fem i morse.
Har känt litegrann i dag, men inte alls lika starkt.
Har precis pratat med MVC och berättat om läget och avbokat mina två kommande tider jag hade där.
Typiskt nog är "min" BM ledig denna vecka. Det hade varit skönt att prata med henne. Men hon som var i telefonen berättade lite om hur det går till med allt, så det kändes okej i alla fall.
I dag har jag tänkt ta det väldigt lugnt. Sova lite till nu och kanske äta lunch med maken och någon kompis. I eftermiddag blir det nog en fika med mamma och pappa.
Känner mig rätt nervös inför morgondagen. Jobbigast känns det med spinalbedövningen. Men det som håller mig uppe är vetskapen om att vi får träffa vår underbara bebis i morgon. :)

Ha en skön dag!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh det är så spännande tycker jag! Så roligt att läsa om din resa :)

Och var inte orolig för spinalbedövningen, den går på ett kick och brukar gå jättebra! Många känner knappt något alls.

Tänker på dig!

Sussie sa...

Tack snälla du!