måndag 4 juni 2012

Så beredd som jag kan bli

Har haft en skön dag. Maken kom hem med lunch till mig vid ett. När jag hade ätit klart och gjort mig i ordning gick jag och mötte mamma och pappa och fikade med dom. Jag och mamma gick lite på stan efteråt och när pappa sa hejdå sa jag att det var nog sista gången han såg mig med magen. Nästa gång har jag en bebis i famnen. Då började han gråta. Fina pappa!
Gick i alla fall på Kappahl och köpte en dress till Kotten. Såg sen att det var ett K på den så det passar ju perfekt! :)
Var även på Babyproffsen och köpte ett parasoll till vagnen. Det var rea på dem nu så jag passade på.

Pratade med min svägerska förut som är narkosläkare. Hon berättade detaljerat hur en spinalbedövning går till, vad jag ska tänka på och vad som kan hända. Så nu känner jag mig mycket lugnare.

Tänk att i morgon har vi förhoppningsvis vår lilla Kotte här! Ska bli så underbart!

Kvart i sju kommer taxin! Håll tummarna för oss tre i morgon!

Kramar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för Er imorgon!

Lycka till

/Maggan

Sussie sa...

Tack snälla!

akna sa...

Ramlade in här via Luizas blogg, ville bara önska lycka till inför imorgon!

Luiza sa...

Vad söt din pappa är. Tänk så mycket känslor som ligger hos han också...

Skönt att du känner dig lugnare inför imorgon .
Jag ska tänka på dig och hålla alla tummar som går.
Tänk, imorgon är ni 3.
Hoppas du kan sova inatt, för jag kan tänka mig att det finns i bakhuvudet hela tiden.

Massor av kramar till er , alla 3.
Luiza