söndag 3 juni 2012

Sömnig söndag

Det har varit en väldigt lugn dag. Det har ösregnat och vi har legat i sängen mest hela dagen. Det gäller att passa på att njuta av utrymmet i nya sängen innan vi får en tredje sängkamrat. :)
Den nya sängen är verkligen hur skön som helst! Skulle kunna sova hela dagarna om jag fick.

Vi bjöd in oss på middag hos svärisarna och var där nån timme. Gick sedan förbi mina föräldrar och sa hej en sväng också.

Har rätt ont i ländryggen ikväll och hoppas att det inte är något på gång. Skulle vara så skönt om vi fick ta det i rätt takt på tisdag.

Det är många som hör av sig och undrar om bebisen kommit och kommer med lyckönskningar. Vi har inte sagt till så många att det blir snitt, bara de närmaste. Och endast allra närmaste familjen vet att det är på tisdag. Vi har sagt "i början av veckan" till de andra som undrat.

Maken har varit så bäst och storstädat i lägenheten så nu är det fräscht och fint här. Och så har vi haft tvättstuga och packat om lite i förlossningsväskorna. 

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med natten och morgondagen. Har lite att fixa (om nu inte Kotten kommer ut tidigare) i morgon så jag vill vara hyfsat pigg i alla fall.

Sov gott!

Inga kommentarer: