tisdag 16 juli 2013

Livstecken

Jag lever, men det är semestertider och jag har annat för mig än att sitta vid datorn. Vilket ju är en bra sak då jag har en tendens att spendera alldeles för mycket tid här.
Vi har det mysigt med lilla familjen. Gör små utflykter och hänger mest. Har hunnit träffa lite kompisar och nu är min bror och hans flickvän i stan också.
Förra veckan sov Hilda borta för första gången. Min första natt utan henne sedan hon föddes. Vi lämnade henne hos mina föräldrar och gick ut och åt. Tog sen några öl på en bar, men frös ihjäl på uteserveringen och åkte hem vid 23. Hade hoppats på sovmorgon, men vaknade så klart först halvfyra och sen vid åtta. Var konstigt att inte höra Hildas snusande i spjälsängen.
Hon hade i alla fall det jättebra med mormor och morfar och hade sovit nästan elva timmar på natten.
Det känns skönt att det funkar bra. Det vore rätt kul att kunna åka iväg utan henne en helg eller så och få lite tid tillsammans bara jag och maken. Vi får se.

Dieten går bra. Fastardagarna är okej. I dag har vi varit väldigt hungriga och gjort det ännu jobbigare för oss i kväll då vi har förberett kött som vi ska grilla i morgon. :)

I dag har jag varit å gymmet för första gången på länge. Körde en havtimmes kondition och sedan biceps och axlar. Skönt! På fredag ska jag på body pump med hårdrockstema.

Nu är det dags för bädden så att det blir frukost nån gång!

Sov gott!

Inga kommentarer: