onsdag 13 februari 2013

På bättringsvägen

Känns som om den här bloggen bara handlar om sjukdomar. Men nu hoppas jag att det snart är slut på det. Hilda mår äntligen bättre, även om hon har lite hosta och kan vara rätt snorig emellanåt. Jag har mått rätt dåligt idag men känner mig lite bättre nu på kvällen. Min mamma kommer nog hit i morgon och håller oss sällskap som det verkar. Hon har också varit sjuk, så vi får se hur hon mår...
Jag har på riktigt inte varit utanför dörren sedan i lördags då jag kom hem från festen. Tänkte att vi skulle prova oss på en lite promenad i morgon, för att få lite ny luft i lungorna.

Vi har i alla fall tillbringat större delen av dagarna i sängen där vi sovit sked jag och lillskruttan. Så mysigt! Men nu vill jag att vi blir friska så att det blir lite fart i stugan igen!

Sov gott!

Hilda somnade under tiden jag var och värmde ersättning till henne i eftermiddags :).

1 kommentar:

Luiza sa...

Åååh, stackars er!!!!!
Hoppas verkligen ni blir krya och pigga snart.

Men så underbart söt hon e där hon ligger.
Lilla skruttan...

Hoppas ni får en bra dag.
Många kramar