söndag 21 april 2013

Slut på veckan

Insåg att jag inte har skrivit på hela veckan. Men jag har väl haft bättre saker för mig.
Början av veckan var vi hemma och kurerade oss. På tisdagen var vi ute på promenad och onsdagen var mamma här och vi gick till en loppis och fikade och handlade lite.
I torsdags tränade jag på dagen (body pump) medan mamma var barnvakt. På kvällen var det körövning i vanlig ordning. I fredags var maken ledig. Vi var på stan en sväng och handlade lite nya kläder till honom och Hilda. På kvällen åt vi hos några vänner till mamma och pappa tillsammans med dem. I går var jag på promenad med Hilda medan maken var ute och sprang. På kvällen åt vi hos svärisarna.
I dag har vi varit hemma. Var på promenad och handlade på dagen. I eftermiddag har vi fixat lite här hemma, kollat vad som är på väg att växa upp i trädgården och grillat till middag.

I går köpte vi ny vagn. En Bugaboo bee som vi hittade på Blocket. Fick hemleverans och allt! Så nu har vi en liten och smidig vagn där Hilda kan sitta bra och som är enkel att ta med sig när vi ska resa. Hilda verkar gilla vagnen och sover gott i den.

I veckan väntar föräldragruppsträff på BVC. Det är sista träffen och vi ska prata om barnsäkerhet.
På onsdag ska jag och Hilda till sjukhuset igen. Vi är inne på sista veckan på testet med mjölkfritt och ska träffa någon och prata om hur vi gör i fortsättningen.

Om två veckor är vi i Turkiet. Ska bli så skönt!

Hilda i nya vagnen: 


Inga kommentarer: