måndag 25 januari 2010

Känner mig duktig!

Dagen började rätt segt. Var trött efter helgens jobb och tyckte att jag kunde få ta det lite lugnt idag. Men sen ryckte jag upp mig och åkte till Itrim. Tränade Puls och lade till 50 situps och 30 armhävningar. Satt sedan i lugn och ro och drack min shake efteråt. Eftersom det var så fint väder när jag åkte till stan tänkte jag att det kunde vara skönt att promenera hem. Men då var klockan så mycket att solen höll på att gå ner och temperaturen hade sjunkit betydligt. Så det var en frostig tjej som kom hem på eftermiddagen.
Min promenad gav i alla fall 8100 steg. Mycket bra! Har som första målsättningar att gå 7500 steg om dagen och träna på Itrim tre gånger i veckan. Och det känns bra att jag har klarat av det idag.
I morgon är det dags för gruppträff och vägning. Spännande!

Inga kommentarer: