fredag 10 december 2010

Oj, hej!

Jag hade ju visst en blogg också! Har liksom hållit på med en massa annat så jag har helt glömt bort den.

Igår tränade jag och sambon tillsammans igen. Mitt tredje pass för veckan. Körde konditionsmaskinen igen i 45 minuter 610 kalorier.
Sambon sprang på löpbandet.

I dag har jag varit ledig. Var hos frisören på morgonen och blev supernöjd. Hon är så himla gullig. Lockade till och med mitt hår innan jag fick gå hem. :)
Lunchade med en kompis sen och var hos mamma och hängde nån timme fter det.
Sen gick jag och handlade och överraskade bästa sambon med en trerättersmiddag när han kom hem från jobbet.
Förrätt: Pumpernickel med matlagningsyoghurt, räkor, löjrom och citron. Varmrätt: Lax och rotsaker i ugn med sallad. Efterrätt: Frysta bär mixade med vaniljkesella som sedan fick stå ute på balkongen i kylan tills det var dag att äta efterrätten. Supergott och enkelt att göra. Blev som glass! Yum!

Nu kollar vi Idol. Vill inte att nån av dem ska vinna... :)

Ha en fin fredagskväll!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Vilken mysig kväll ni verkar haft!
Tur att parasiten inte är tillbaka!

Såg dina bröllopsskor i ett annat inlägg. De är superfina!!!!

Ha en underbar dag!
Kram/
Luiza

Sussie sa...

Hej!
Ja, den blev riktigt mysig!

Ha en riktigt skön lördagskväll!
Kram/Sussie