tisdag 28 december 2010

Men!

Det här gick ju inte så bra. I går skulle jag träna, men var så trött att jag höll på att somna på jobbet. Vi åkte och hälsade på några kompisar på kvällen och blev där till tio.
I dag tänkte jag träna tidigt, klev upp vid 06 och gick till gymmet. Jaha! Jultider! De öppnar 08 hela veckan. Tänkte att jag skulle ta en promenad istället, men det är så kallt och mörkt så jag gick hem. :(
Jag får väl tänka som så att jag har lite jullov jag också. Och det är ju rätt skönt! Hoppas på att kunna träna ikväll, men har så jäkla mycket att fixa med till julfirande nummer 2, plus tvättid och bakning på schemat, så vi får se. Nåt ska jag göra i alla fall.

Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snopet. Ha ha. Ta lite lov du. ;-)

Sussie sa...

Ja.. Det var lite snopet. :)

I morgon blir det i alla fall ett härligt pass!

Ha det bra!