tisdag 7 december 2010

Träning och plastikkirurgi

Åh ,vad jag riktigt längtade till gymmet idag när jag satt på jobbet. Det var så skönt att komma iväg sen och köra ett pass. Blev 45 minuter och 620 kalorier på den där jobbiga.

Har tittat på Biggest Loser och ätit rester från igår. Nu tittar jag på ett program om misslyckade plastikoperationer.
Jag är väldigt kluven till ämnet. Det finns många som genom plastikkirurgi har fått sina liv tillbaka - sådana som blivit brännskadade osv.
Men sen när det går sådär långt för vissa att de inte kan sluta operera sig för att bli "snyggare", då tycker jag att det går för långt. När deras ansikten gör att det inte finns kvar något av deras ursprungliga utseende.
Jag kan tänka mig att jag efter eventuella barn och efter alla tappade kilon kanske kommer att vilja operera brösten i framtiden. Men det tål verkligen att tänkas på.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: