torsdag 2 december 2010

Morgonpromenad med mamma

Efter att ha sovit alldeles för få timmar klev jag upp för att gå på promenad med mamma. Klockan 9 stod hon utanför porten.
Det var så kallt ute att jag inte trodde att jag skulle klara av hela timmen, men det gick bra så fort jag hade fått upp värmen litegrann. 8000 steg skrapade jag ihop.
Att köpa - täckbyxor. Funkar inte med underställ och jeans när det är neråt 20 minusgrader.
Behöver även täckbyxor i helgen då jag har fixat gratisbiljetter till
skidskytte-världscupen på lördag. Det är verkligen en av mina favoritsporter att titta på. Och det är alltid så bra ordnat på stadion. Ska bli kul!
På lördag kväll ska vi på konsert, det ser jag också fram emot. Och på söndag blir det julmarknad.

Såhär såg det ut när vi var ute imorse:

Ha en fin torsdag!

2 kommentarer:

Färgfilm sa...

Hej, vad kul det går ju jättebra för dig!! Vilken fantastisk resa du är ute på!

Kan varmt rekommendera skidbyxor. Tog fram mina i helgen och använder varje dag nu. Mycket bättre än underställ tycker jag och så får man lite fjällkänsla på köpet ;).

Fortsatt lycka till :)

Affe

Sussie sa...

Hej!
Ja, det känns ju väldigt bra det här!

Jag har tänkt mig några tunnare, varma, vindtäta byxor, som jag kan ha både när jag är ute och går och när jag åker skidor.
Har ett par täckbyxor men i dom får det nog plats två av mig nuförtiden. :)

Ha det så bra och lycka till själv!
//Sussie