måndag 6 december 2010

Träningsmåndag

Gårdagskvällen blev riktigt mysig. Vi åt middag på thai-restaurangen och jag testade deras röding. Kul med sån fisk på thaivis.

Det blev sent igår så jag har varit rätt trött på jobbet, men det har varit en hyfsat lugn dag så det har gått bra.

Efter jobbet fick jag äntligen med mig sambon på gymmet! De håller på att renovera så de hade plockat bort flera löpband (som han ville använda) så det fanns inga lediga. Så istället körde vi "den jobbiga konditionsmaskinerna" bredvid varann. Var riktigt kul! Nu är han inkriven där, så det finns liksom ingen återvändo. :) Blev 43 minuter och 610 kalorier brända för min del idag.
Gick sedan hem och lagade kycklingfiléer i ugnen med en röra av turkisk yoghurt och feta med vitlök på och rotsaker och sallad till det. Smarrigt!

Något helt annat - vad det är många som gör slut/skiljer sig just nu! Det brukar komma perioder när det är väldigt många på en gång, och jag blir alltid lika förvånad och ledsen. Är det någon som upplever samma sak, eller är det en tillfällighet att det bara är mina kompisar som går skilda vägar?
Trist är det hursom, men antagligen nödvändigt för de flesta.

Ha en bra måndagskväll!

Inga kommentarer: