tisdag 21 december 2010

Gomorron!

Eller nästan i alla fall. Har precis ätit frukost - kaffe och shake, och ska göra mig i ordning för att ge mig ut på stan.
Måste hitta de sista klapparna till den första julfiraromgången. Sen ska jag träffa en tjej som utbildar sig till medium. Hon ska få träna på mig idag. Kan bli intressant. Vet inte vad jag har att vänta, men det krävs väldigt mycket för att övertyga mig.
Och det är gratis, så det är bra. Behöver jag inte känna att jag slängt pengar i sjön.

Skulle egentligen träna på Itrim med coach idag, men känner mig inte helt kry än, så jag avbokade. Ska på gymmet ikväll och köra lite lugnt istället.

Igår var vi ute och åt på restaurang. Vi tyckte vi var värda det. Kantarellsoppa till förrätt och lammsallad till varmrätt. Gott!

Min våg var snäll idag. Tror inte att det ska vara några problem alls att fortsätta gå ner i jul. :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: