torsdag 11 februari 2010

Dålig uppdatering

Vägningen i tisdags fick mig att bli ännu mer motiverad att träna. Så jag har tränat både igår och idag. Duktigt!
Ena coachen peppade mig igår också så jag var riktigt lycklig när jag gick därifrån.
Idag har jag varit på dåligt humör och haft ont i huvudet. Trodde att träningen skulle göra saken bättre, men det känns nästan tvärtom. Fast jag är glad att jag kom iväg i alla fall. Nu ska jag ta det lugnt med träningen till på söndag. Ska åka skidor på lördag om det är fint väder.
Har inte så mycket att förtälja.

En lite fråga: Är det någon som läser den här bloggen? Var inte rädd att lämna en kommentar i såna fall! :)

5 kommentarer:

Monika sa...

Hej Sussie! Jag kollar in din blogg någon gång i veckan . Kul att höra om dina framsteg hittills och hur mycket du kämpar på! //Monika

Sussie sa...

Vad roligt att höra!
Jag kämpar på. Funkar bra, med några svackor här och där. Hur går det för dig?
Hoppas du har en bra helg!
//Sussie

Monika sa...

Det går bra även om jag för tillfället står lite still i viktnedgången. Svackor kommer och går, men nu är skillnaden att jag inte fortsätter hålla mig kvar i dem ;)
Sköt om dig!

Unknown sa...

I do. Det har du nog märkt nu. :0) Läser den från början, skrattar och känner igen mig. :0)

Sussie sa...

Jättekul att du läser och kommenterar Louise!