måndag 22 februari 2010

Sjuk

Helgen var jättebra! På lördagen flög vi till Stockholm och åkte direkt till hotellet och checkade in. Eftermiddagen gick åt till att sova och sedan fixa mat till sambon. På kvällen tittade vi lite på OS innan vi gjorde oss i ordning för konserten. Var riktigt bra!
Hela gårdagen var vi på stan och umgicks med min bror innan det var dags att ta oss till Arlanda för hemresa.
Kände av redan igår att jag hade ont i halsen och i morse när jag vaknade var det ännu värre, så det fick bli en sjukdag.
Hoppas på att bli frisk snart så att jag kan fortsätta träna. Längtar verkligen efter pulspasset nu!
I morgon är det vägnng och gruppträff, men är jag sjuk får jag ta igen gruppträffen en annan gång. Vägningen kan jag göra nästa gång jag kommer dit.
Sambon ska åka till Itrim och köpa mat till mig efter jobbet. Det börjar bli lite väl tomt i skåpet nu.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen.

Inga kommentarer: