torsdag 18 februari 2010

Ett angenämt problem...

...är att min kläder börjar bli lite stora. Måste dra upp byxorna hela tiden så att jag inte tappar dem. Men det känns otroligt skönt att jeansen som satt så tight att jag knappt kunde knäppa dem före jul nu är för stora. Fettet väller inte över linningen längre och jag känner mig snygg! (Förutom när jag reser mig upp och sliter upp byxorna för att slippa visa för mycket för omvärlden. Kanske borde jag skaffa hängslen, alternativt köpa nya jeans?)

Vaknade väldigt sent idag och det var inte något jag hade räknat med eftersom jag hade en del att fixa idag. Men jag hann i alla fall med det viktigaste - träningen. Gick väldigt smidigt idag också. Så nu är jag härligt mör i kroppen. Kommer inte att hinna träna något mer den här veckan, så det är skönt att jag har klarat av mina 3 pass som är mitt mål. Men jag hade gärna klämt in åtminstone ett pass till. Det är ju vägning på tisdag...

Kom i tid till jobbmötet, som för övrigt var väldigt givande.

Nu håller vi tummarna för svenskarna i OS!

Inga kommentarer: