tisdag 2 februari 2010

En bra dag!

I dag känner jag äntligen att kläderna börjar sitta lite löst. Jeansen som jag köpte alldeles innan jag drog igång satt då väldigt tight. Nu är de slappa runt rumpan och låren. Känns så skönt! Igår fick jag också den första kommentaren om att det syns att jag har gått ner i vikt, och det var verkligen härligt att höra!
Jobbdagen var lång och seg. Men sen fick jag gå och träna. Var skönt, även om det stramade lite i stygnen. Har haft en fantastisk kväll och stiftat bekantskap med min en månader gamla brorsdotter. Hon är underbar! Fick även kommentarer om att det syns runt midjan och i ansiktet att jag har gått ner i vikt av min mamma.

I dag är sista dagen på treveckorsstarten! Så i morgon får jag börja äta 2+2. Ska bli skönt att få tugga lite chili sin carne och couscous i morgon!

Inga kommentarer: