onsdag 23 juni 2010

Det där gick ju bra!

Har tappat 0,6 kilo på en vecka. Så nu väger jag 90,9. Minus 26 kilo! Snart framme vid åttinånting!
Hade en annan coach idag än jag brukar ha. Hon är mycket bättre och mer peppande. Hon sa att jag "har en sund kroppsform" eftersom jag har smal midja (88 cm nu!!!) och är större nertill. Men hon tyckte inte att jag var stor alls längre.

Vi pratade en hel del om hur jag ser på mig själv och hur svårt det är att fatta hur mycket jag faktiskt har förändrats. Hon tyckte att jag skulle klä upp mig och göra mig riktigt fin, sedan be sambon ta en bild av mig som jag kan hänga nånstans där jag ser den ofta. Smart!

Mitt blodtryck var jättebra idag 118/73. Perfekt!

När jag tränade efteråt kom en annan coach och sa att jag ser stark ut som bara den. Sånt är kul att höra!

Nu ska jag ta en efter-tränings-dusch och sen göra mig i ordning för jobb.

Ha en fin onsdagskväll!

2 kommentarer:

Anna sa...

Grattis!!! inte långt till 80-nånting nu alls. Alltid kul med positiva komplimanger och skönt att bli lite peppad igen.

Sussie sa...

Tack!!
Det är så skönt att det går framåt! Och komplimanger sitter aldrig fel.
Ha det bra!