måndag 14 juni 2010

Just ja

Var på hälsokontroll genom jobbet idag. Vi pratade först en massa om allt möjligt - mat, jobb, sömn, stress. Tyckte det var skönt att få berätta om jobbsituationen för någon som inte känner mig. Hon tyckte att det lät sunt att jag försöker hitta något annat att göra.
Och så var hon impad av min viktnedgång.

Vi tog även flera blodprover. Hade jättebra värden på allt och det känns så skönt. Hon kollade kolesterol, fett runt levern, blodsocker, blodvärde och så ett till som jag inte minns vad det var. Men allt var i alla fall perfekt. Det hade det nog inte varit för några månader sedan.

4 kommentarer:

Monika sa...

Det är kul att läsa ikapp lite och se hur bra det gått på sistone! Du har nått SÅ långt och har dessutom första målvikten i sikte! Du är grym Sussie! Kram M

Anonym sa...

Hej
Hittade hit via Louise.

30 kg!! Grattis.

Jag vet vad du går igenom och det är skithäftigt.

Grattis :)

Sussie sa...

Hej Monika! Det går ganska bra måste jag säga, även om det är lite stillastående just nu. Men jag går inte uppåt i alla fall och det är ju alltid något. Ska ta tag i mig själv igen så jag kommer under det här 90-talet som jag har stått fast vid så länge. Det är inte långt kvar dit nu. Men det känns lite som om jag inte tillåter mig att nå ända fram till mål.
Kram!

Sussie sa...

Hej Peter!
Brukar kika in på din blogg ibland. Du är väldigt inspirerande!

Det är verkligen kul att läsa om alla Itrimare, både de som redan har genomgått hela programmet och om de som är i startgroparna eller, som jag, kämpar på nånstans mittemellan.

30 kilo har jag inte kommit fram till än, men det är inte jättelångt kvar.