söndag 6 juni 2010

Söndag

Skönt med helg! I fredags var jag hemma från jobbet, men gick och åt middag hos svärföräldrarna på kvällen. Lax och sallad. Och fruktsallad till efterrätt. Och så lite vin på det.
Vi gick och hyrde filmer och gick hem. Kom på att det var rätt skönt att vara lite småberusad och att jag kände mig friskare. Tog en whiskey och lite mer vin. På lördag morgon vaknade jag upp och var frisk. Men lite bakfull istället.
Vi var ute nästan hela dagen igår. Strosade i solen, åt sallad i parken, köpte med thaimat hem.
I morse visade vågen 91,8. Det tycker jag är skönt.
Funderade på om jag skulle träna idag, men jag väntar nog till i morgon så att jag hinner kurera mig ordentligt. Har fortfarande lite hosta och så. Men mår väldigt bra i övrigt.
Nu ska vi göra oss i ordning och gå ut i solen.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: