tisdag 22 juni 2010

Slö-tisdag

Idag vaknade jag med huvudvärk. Är trött och seg. Funderade länge på om jag skulle ta mig iväg och träna, men kände att jag inte hade någon som helst lust. Så jag tog tag i att röja lite i lägenheten i stället. Sorterade kläder och skor, möblerade om lite, städade köket och fixade. Nu är det nästan så att man kan bjuda in folk utan att skämmas i alla fall. :)

Gick blomvattningsrundan innan jobbet - till min kollega/granne och till mamma och pappa. De är på semester och jag är snäll och sköter de små växterna. Hoppas att jag klarar av att hålla dem vid liv bara..

På fredag är det midsommarafton. Jobbar till 21, sen vet jag inte vad som händer. Skulle vara rätt skönt att bara gå hem efter jobbet och strunta i eventuella festligheter.

I morgon är det dags för motivationssamtal på Itrim. Efter det ska jag träna. Ska bli skönt.

Ha en skön tisdagskväll!

Inga kommentarer: