söndag 27 juni 2010

Midsommarhelgen...

...har varit helt perfekt! Har hunnit umgås med kompisar, ätit god (men nyttig) mat, druckit vin, varit ute i solen. Har gått 16200 steg idag och det känns riktigt bra.
Jag och sambon gick ut en sväng mitt på dagen och lade oss i solen på en gräsmatta. Var riktigt mysigt. Sen gick vi upp till stan och träffade på några kompisar. Den ena sa "men jävlar vad smal och fräsch du är!". Mycket trevligt att höra. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska säga när komplimangerna kommer. Hoppas det duger med ett tack. :)

När vi hade kommit hem drog jag i mig en shake och kände att jag ville vara ute mer eftersom det var så fint väder. Tog på mig träningskläder, skor och ipod och gav mig ut på en powerwalk. Riktigt härligt var det! En timme i högt tempo.

På kvällen tänkte vi äta räkor på en uteservering här i stan, men de hade stängt när vi kom dit. Blev sallad framför tv:n istället. Funkade bra det med.

Har haft en härlig helg med mycket vila och kärlek. Nu har jag energi för att orka med den kommande arbetsveckan.

Inga kommentarer: