måndag 14 juni 2010

Måndag

Håhåjaja. Det har varit en grym helg. Men alldeles för mycket alkohol, för lite sömn och mat på konstiga tider. Har dock lyckats med att äta "rätt" förutom en varmkorv som var det enda som fanns att äta på konserten. Var så dum att jag inte hade med mig något annat och inte hade planerat. Och det syns lite på vågen att jag har levt rock-liv. Men, men. Nu är det bara att ta tag i mig själv igen och styr upp det här.

I morgon är det gruppträff, men jag tror inte att jag hinner dit. Jag skulle behöva, men vi är så få på jobbet att jag inte vill försvinna i över en timme. Har dessutom ett möte på eftermiddagen då jag och en till kollega kommer att vara borta i kanske två timmar.

Jag får väga mig på onsdag i stället. Och skämmas lite. Men så är det.

Har i alla fall varit och tränat efter jobbet och idag var första gången på flera veckor som jag kände att jag verkligen kunde ta ut mig. Jävla förkylning att sitta i länge!

Helgens steg blev i alla fall många: 12000 i fredags. Över 21000 i lördags (ungefär 1,2 mil. I högklackat...) och igår ungefär 10000.
Och idag har det landat på 9500 plus träning. Alltid nåt!

Ha en fin måndagskväll!

Inga kommentarer: