onsdag 14 juli 2010

En till runda

Efter jobbet var jag ute och sprang. Ensam denna gång. Körde intervaller och det gick jättebra. Sprang mer än vad jag gjorde första gången, ungefär 40 minuter var jag ute. Det blev nästan 5 kilometer.

Har varit på middag hos mamma och pappa ikväll. Sallad med halloumi och vin stod på menyn. Mycket gott! Sambon kom dit lite senare och åt. Sen tog vi en liten promenad och ett glas vin på Bishops. 13200 steg har det blivit idag.

Är väldigt glad över viktresultatet. Det märks att jag har tappat en hel del vatten, 1,7 kilo sen sist. Och så 9 hekto på det. 2,6 kilo på två veckor är väldigt bra för att vara i den här fasen. Och så är det skönt att det vätskedrivande medlet fungerar som det ska.

Är det någon kvar som läser den här bloggen? Det är tråkigt att inte få några kommentarer. :)

Sov gott!

4 kommentarer:

Itrimsandra sa...

Jag läser! :)
Och jag gillar den nya layoten på bloggen!

Och vad duktig du är!
Jag var också ute och sprang igår, jätteskönt. Så mycket lättare när man väger lite mindre.

Sussie sa...

Kul!
Jag, jag gillar också layouten. Den blev mycket fräschare och somrig!

Du är också duktig!
Det känns att jag fortfarande har lite väl mycket tyngd att släpa omkring på, så det är lite tungt att springa än så länge. Men det blir säkert bättre.

Ha det bra!

Anna sa...

Jag läser också, men inte lika ofta som förut, då jag inte sitter lika mycket vid datorn längre, men jag kikar in då och då och ser hur duktig du är! Jag är imponerad av att det går så bra för dig och verkar så himla lätt för dig! Kämpa på!

Sussie sa...

Hej Anna! Kul att du är kvar. :)
Jag har haft mina dåliga dagar, men de bra överväger.
Lätt vet jag inte om det går, men över förväntan i alla fall. Är stolt att jag har klarat av ett helt halvår redan!

Ha det bra och heja på!