torsdag 22 juli 2010

Semestertorsdag

Kom precis hem från Itrim och ett pulspass. Skönt, men jäklar vad jag var öm i musklerna efter friskispasset. Tog ett tag innan jag var varm och mjuk så att jag kunde köra på som vanligt. Avslutade passet med situps och armhävningar.
Ska duscha och göra mig i ordning för after work med några kollegor. Eller after semesterdag blir det ju för mig. I helgen kommer det att bli en hel del festande, men det känns okej. Tänker inte stressa upp mig.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Lindha sa...

Hej! Har precis hittat din blogg och har läst den från början och vill bara säga att du är kanonduktig!! Jag är så imponerad!! Själv kommer jag skriva in mig på Itrim den 24/8 för då börjar min resa =) Är både nervös och förväntansfull. Tänk om jag inte klarar av det? Laddar mentalt för det redan nu men åker till Turkiet imorgon för en veckas semester med familjen och all inclusive men ska försöka göra bra val under veckan och inte äta så mkt skräp som man brukar göra. Oj vad långt det blev =) Ser fram emot att få följa dig till målvikt. Må så gott!!
Kram Lindha

Sussie sa...

Hej! Vad kul att du har hittat hit!
Jag gjorde precis som du gör - planerade in starten av Itrim och åkte på semester innan. Då hann jag peppa upp mig ordenligt innan det var dags. Det var nog det som gjorde att det har funkat så bra som det har gjort.
Håller tummarna för att det ska gå bra för dig! Skriv gärna igen och berätta om hur det går!
Kram!