fredag 23 juli 2010

Upptäckter

Jag har inte direkt tänkt på att jag har fått slapp hud när jag har gått ner i vikt. Men häromdagen så lutade jag mig framåt och tittade av någon anledning på min mage. Den hänger! Hemskt! Jag har ju tappat 26 centimeter i midjan, så det är ju egenltigen inte så konstigt. Men det känns som om jag har en påse med vatten där magen sitter. Nu kör jag hårt på magövningar och försöker att inte tänka på det.
Mina bröst är ett minne blott, eller de är fortfarande stora, men har blivit hängiga och "slappa". Så trist! Men man får väl ta det onda med det goda... Sambon tycker i alla fall att jag är snyggare än någonsin och det är ju härligt.
Jag känner mig snygg och älskar att kunna ha nya fina kläder som inte är köpta på tjockisavdelningen. Det är verkligen skillnad på känslan. Jag kan ha kläder som jag vill ha inte de jag måste ha bara för att de är de enda som passar.

Nu drar vi på grillning hos svärisarna.
Ha en riktigt skön helg!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag vet precis vad du menar! min mage har också blivit saggig, vet inte hur många cm det är jag minskat men det är ju 26 kg så det är ju en hel del ser jag på bilder när jag jämför med förr. Och brösten är ju helt hängiga de med, thank god för push up BH:ar! Som tur är der ju bara sambon en naken, förutom när man är på stranden, och han älskade en som tjock också. Men jag hoppas att det försvinner med tiden när huden anpassat sig till viktminskningen. Men hellre hängig hud än stor mage :) Grattis till 26 cm, det är ju enormt mycket!

Sussie sa...

Jag håller med om hellre lös hud än tjock mage. Men efter semestern blir det hårdkörning för att försöka jobba bort den där påsen.

Ha det bra!