onsdag 21 juli 2010

Träningsvärk!

Åh, så skönt med träningsvärk! Var ju ute på powerwalk på morgonen i går. På eftermiddagen tog jag och sambon en långpromenad till en kläd-outlet utanför stan. Och på kvällen var jag på Friskis sommarjympa. Kul pass med mycket folk. Lagom varmt ute så att jag kunde träna i linne. Körde en massa armhävningar och magövningar som känns av idag. Orkade med nästan alla övningar.

Träffade en kollega som jag inte träffat på ett tag. Hon sa "Hej benrangel". Jag sa att hon inte får kalla mig det och att jag verkligen inte är något benrangel. Men hon sa att hon menade jämfört med förut. Hon är ganska överviktig själv och har testat en massa olika metoder för att gå ner i vikt. Jag tipsade om Itrim, men hon verkade lite skeptiskt, så jag sa att hon kunde ju gå på ett informationsmöte och få en liten inblick. Hon tyckte i alla fall att jag var jätteduktig som har gått ner så mycket.

Idag är det dåligt väder och jag är trött. Tror att det får bli lite städning och film.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: