lördag 17 juli 2010

Jobbhelg

Solen skiner och jag sitter inne och jobbar till 21. Segt som tusan känns det. Men samtidigt vet jag ju att i morgon klockan 21 så är det semester!
Igår åkte jag och sambon på bilbingo. En trevlig fredagsunderhållning (om man är pensionär eller ska jobba helg). Vi vann så klart inget, men det var kul ändå. Hade köpt med varsin sallad och jordgubbar.
När vi kom hem cyklade vi till en park där några kompisar hade fest. Var jättekul att träffa alla! Tyvärr ska alla prata om min viktnedgång och det blir inte så mycket prat om annat, vilket jag skulle önska. Det är klart att jag blir jätteglad när folk tycker att jag är så smal och så snygg, och frågar hur jag mår. Men när fem personer på rad gör det blir det lite tjatigt. Har dessutom lite svårt att veta hur jag ska bemöta det. Hur gör ni andra?

I dag visade hemvågen 87.5.

Ha en superfin lördag!

Inga kommentarer: